sobota, 30. junij 2007

Koliko je ura pri Matjažu?

Ko sem prej objavljal Matjažev SMS, sem razmišljal kaj on ta trenutek počne. Jaz tako ali tako že živim v drugem časovnem pasu kot ostali ljudje, a se mi je vseeno še vedno zanimivo zamisliti in predstavljati da ko se jaz zjutraj zbudim, že nekje na drugi strani sveta jedo kosilo.

Naš poletni čas je UTC+2 (kar je GMT+1, če gledamo na Grinviški poldnevnik). Indonezija pa je tako velika, da pade kar v 3 časovne pasove. Matjaž je ta trenutek na osrednjem delu Jave. Tam imajo časovni pas UTC+7, kar pomeni, da so zdaj pet ur pred nami :)



Koliko je v katerem kraju sveta ura ta trenutek se da pogledat recimo tukaj: ConvertIt.

Da bomo pa lahko, ko bomo prebirali matjaževa javljanja na blogu, samo pogledali na uro in vedli, koliko je ura pri njemu, sem v stranski stolpec naložil prikazovalnik lokalnega časa :)

Ni komentarjev: